Дата: Понедельник, 19.09.2011, 10:53 | Сообщение # 7
Лейтенант
Группа: Проверенные
Сообщений: 52
Статус: Offline
на сайті Рівненського клубу любителів Баркаса (http://wartburg-rivne.narod.ru/index_barkas.htm), ми вже виклали всю інформацію. відео (http://vkontakte.ru/video8810487_159771176). Використали ступиця, зовнішній шрус і гальмівний диск від Ніви, підшипник Івеко двохрядний (дорогуууущий жах), гальмівний супорт від 2108, захисну тарілку від ГАЗ 24 (була під рукою, до речі гальмівні барабани в зборі з колодками та роб.циліндрами ГАЗ 24, зараз я недорого продам, так як вже не потрібні.) Ось і все, токар робить проточку поворотного кулака Баріка, під підшипник, і робить скобу кріплення супорта (на відео вона деревяна ), креслень не робили все підганяли по місцю, Баркас стояв на якорі місяців зо два.